Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:311811
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.09.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

RECOMMENDED SOLUTION
In terms of strategic planning, the appropriate product mix for Priceline's name-your-own-price business model is related to leisure travel and similar needs, including lodging, rental cars, and amusement parks. There should be one theme (and link) for the site. The other products, such as home financing, purchasing a new car, and long-distance services should be separate product categories with their own theme and link. The reason for this recommendation is that these markets are heavily saturated, and Priceline will find it difficult to become a market leader. Service should be focused on what the company does well, and that is empowering customers in their purchase of leisure travel services. Additionally, the site should have a section solely dedicated to customer service, particularly a FAQ (frequently asked questions) section. This may reinforce consumer confidence before using Priceline's service, increasing consumer confidence. Finally, Priceline.com should focus on the teenage demographic. This segment of consumers seems to be overlooked frequently when it comes to services marketing. A name-your-own-price Web site for concert tickets, or CDs, can possibly be the solution for lost revenues as airlines start to discount their own tickets.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,80 €
Materiālu komplekts Nr. 1288079
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pricline.com Analysis”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/311811

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties