Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:567387
 
Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Introduction
Price is the only one of the four Ps that produces the revenue. According to Kotler, "in setting a price a Company follows a six steps procedure: (1) Select the pricing objective, (2) determine demand, (3) estimate costs, (4) analyze competitors' costs, prices, and offers, (5) select a pricing method, and then (6) select the final price."
This paper attempts to explain pricing research for the HP brand PDA model iPAQ 5455 at three different point of purchase location. This paper also explains the rationale for pricing at each point of purchase location. This paper begins with the brief product description and followed by pricing research, rationale for pricing and conclusion.
Product Description
Hewlett-Packard and Compaq (HP) designed their PDA for users who need a PDA that does more than simple calendar and address book functionality, the HP iPAQ PDAs with Pocket PC Series delivers a robust application feature-set and expansion capabilities empowering the user to stay productive all the time.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties