Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:973507
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Citiem vārdiem, ja, salīdzinot valsts un personisko materiālo stāvokli, iedzīvotājiem personiskā situācija šķiet nedaudz pozitīvāka un reālāk ietekmēja, tad izglītības un darba tirgus jomā vērtējumi ir gluži vai pretēji – izglītības kā vispārīgas vērtības nozīmi atzīst vairums aptaujāto, bet personiskajā dzīvē saskārušies ar skarbāku realitāti, kad «vērtība» ir citiem faktoriem un ieguldījumi acīmredzot nav īsti atmaksājušies. Tas noteikti ir iemesls pārdomām arī valsts līmenī.
Izglītības sistēmā ir uzkrājusies virkne pretrunu, kas samazina šīs darbības efektivitāti un tās nozīmi sabiedrībā. Secinot var spriest, ka izglītībai ir liela nozīme katrā no līmeņiem – gan indivīda, gan organizācijas un sabiedrības līmenī,. Būtiski ir spēt atrast svarīgāko elementu katra līmeņa attīstībai un necensties koncentrēties uz vienu no līmeņiem, atstājot novārtā pārējos. Svarīgi cilvēka izaugsmei ir visi trīs līmeņi, tādēl jebkurai izglītības iestādei vai personai, kura izglīto, ir jāspēj dot izglītojamajam viss nepieciešamais tālākai vēlmei pēc izglītības mūža garumā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties