Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:689517
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Katru dienu pār cilvēci gāžas informācijas gūzma, taču ir liela daļa informācijas, kas līdz plašām sabiedrības masām tā arī nenonāk. Ziņa nav bijusi pietiekami „laba” lai tā nonāktu mediju redzes lokā un iekļūtu viņu dienaskārtībā.
Mediju pētnieks Denis Makveils (Denis McQuail) savā grāmatā „McQuail's Mass Communication Theory” ir pievērsis uzmanību dienaskārtības idejai. Terminu dienaskārtība radīja Makkombs (McCombs) un Šovs (Shaw), lai izskaidrotu fenomenu, kas jau ilgu laiku tika novērots un pētīts priekšvēlēšanu kampaņu laikā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pozīcijas raksts "Kas nosaka ziņas nonākšanu dienaskārtībā?"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/689517

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties