Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,70 (17%)
Cena ar atlaidi*:
8,29
Pirkt
Identifikators:938264
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion and Recommendation
Basically, Pfizer is a very aggressive pharmaceutical company as you will see that they are the no.1 in sales starting from 2001 and maintain for 2 years up till now. Their strong Resources & Development department focusing the need of the pharmaceutical industry and creating up to date products for today's market. Every topest doctor is willing to use Pfizer's product as it represents they are the leader in the pharmaceutical industry but on the other hand, the price is quite expensive.
As Pfizer is so aggressive, the consumption no matter for hospitals and private doctors has already been over the target of the following years so it is quite difficult to have further growth. If the company keeps on adding target to medical representatives, the outcome would become negative. So, Pfizer is better to slow down their strategic a little bit that to let the outside consumption to be digest first than to make further increment.
Outside competitor like AstraZeneca is following Pfizer's strategic to expand their business. AstraZeneca is very famous in United Kingdom and going to increase the market share in Hong Kong so Pfizer needs to aware this competitor and make necessary arrangements.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,68 €
Materiālu komplekts Nr. 1275752
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pfizer - Marketing Case Study”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/938264

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties