Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:291095
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Uzņēmuma misija un mērķi.
Uzņēmuma misija: „Nepārtraukti pilnveidoties un nodrošināt katram klientam individuālu pieeju, saprotot viņa vēlmes, vajadzības un piedāvājot vispiemērotākos risinājumus un pakalpojumus par konkurētspējīgu cenu.”
Uzņēmuma mērķi – pēc iespējas lielāks klientu loks, pēc iespējas vairāk pārdot un gūt atbilstoši labu peļņu.

2. Cik darbinieku, nodaļu, darbinieku iedalījums uzņēmumā?
Uzņēmums, kurš nodarbojas ar datortehnikas izejmateriāliem, ir ļoti mazs – ir tikai 6 darbinieki, nav nekādu nodaļu, 1 galvenais uzņēmuma vadītājs- valdes loceklis, 2 sekretāres (vienīgās sieviešu kārtas pārstāves uzņēmumā) 1 menedžeris, 2 pārdevēji.

3. Kas pieņem lēmumus un, kā tiek informēti darbinieki par lēmumu pieņemšanu uzņēmumā?
Uzņēmumā pārsvarā lēmumus pieņem vadītājs, bet noteikti ar padomiem grib dalīties arī menedžeris, tie tiek ņemti vērā, vairāk gan attiecas uz produkciju noliktavā. Par jaunu darbinieku pieņemšanu darbā pieņem tikai vadītājs.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,22 €
Materiālu komplekts Nr. 1143186
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pētījums vadības socioloģijā par uzņēmumu”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/291095

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties