Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:734323
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

A. Introduction
Perception is defined as the process by which an individual receives, selects, and interprets stimuli to form a meaningful and coherent picture of the world. Stimulus itself is defined as any unit of input to any of the senses (Schiffman, Bednall, Cowley, O'Cass, Watson, and Kanuk, 2001:148). So, perception not only occurs when we receive a stimulus by one of our five senses but it also relates to the view that that is developed as a result of the stimulus.
However, a person's reaction to stimuli and the perceptions that they form as a result of a stimulus often depends on…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,62 €
Materiālu komplekts Nr. 1276450
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Perception in marketing, especially about selective perception”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/734323

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties