Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:455084
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Trešo etapu var dēvēt pat atkārtoto pārbaudi, kurai, tāpat kā sistemātiskajai, ir jābūt tematiskai. Tas nozīmē, ka apgūstot jauno mācību vielu, skolēns paralēli atkārto arī jau apgūto mācību vielu. Atkārtotā pārbaude ļauj diagnosticēt, kā tiek uzkrātas zināšanas, bet neļauj aprakstīt mācību dinamiku, tāpēc šis pārbaudes veids ir veicams kopā ar citām diagnosticēšanas metodēm.
Ceturtais etaps – tā ir periodiskā pārbaude, kas dod iespēju diagnosticēt, kā skolēni ir apguvuši tēmu, kā apvieno struktūrelementus no dažādām noteiktas tēmas daļām, bet piektā diagnostikas daļa, ko apzīmē kā gala pārbaudi, dod iespēju konstatēt, kāda ir faktiskā noteiktas tēmas apgūšana un vai ir sasniegti mērķi, kas tika izvirzīti, sākot šo tēmu apgūt.
Noslēgumā jāatzīmē, ka pedagoģiskā diagnostika praksē īstenojas mācību un audzināšanas procesa gaitā. Pedagogam var likties, ka viņš pazīst savus izglītojamos un ka nav nepieciešama nekāda papildus izpēte. Tomēr kad šīs zināšanas tiek pakļautas nopietnai analīzei, izrādās, ka iepriekšpieņemtās zināšanas ir neadekvātas. Tieši tāpēc pedagoģiskā diagnostika ieņem tik svarīgu lomu audzināšanas procesā – neveicot sistemātisku diagnostiku, pedagogs var nepamanīt nopietnas mācību problēmas savu audzēkņu vidū. Katram augsti kvalificētam pedagogam ir jāpielieto pedagoģiskās diagnostikas metodes savā darbā, lai sasniegtu pašu galveno mērķi pedagoga darbā – augsti izglītotus un audzinātus skolēnus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1246576
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pedagoģiskās diagnostikas būtība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/455084

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties