Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,38 (12%)
Cena ar atlaidi*:
10,11
Pirkt
Identifikators:893737
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Manuprāt, cilvēkiem ir noteikti iepirkšanās paradumi, kas nosaka viņu izvēli. Katram ir savi mīļākie veikali, uz kuriem tie dodas visbiežāk un retāk izvēlas iepirkties vai pat ieiet veikalā, kurā iepriekš nekad nav bijuši. Arī katram veikala ir noteikta mērķauditorija, kas ir saistīta ar tā piedāvāto produkciju, jo ne vienmēr tā derēs vai būs interesanta visiem cilvēkiem. Katrā veikalā, papildus pārdodamajām precēm, ir izvietoti reklāmas materiāli, kas sniedz priekšstatu par tā vērtībām. Nopērkot kādu preci, tās pircējs nopērk ne tikai preci tās praktiskajā nozīmē, bet arī kādu pievienoto vērtību, kuru rada tās zīmols. Reklāmu fotogrāfijas veikalā iepazīstina potenciālos pircējus ar noteiktu tēlu, no kura daļu tie var pārņemt sev, ja tie iegādājas kādu preci konkrētajā veikalā. Reizēm tieši šis, nevis preces praktiskums, kalpo kā galvenais arguments, kas ietekmē potenciālā pircēja lēmumu iegādāties kādu preci.
Veikalu tēlu veido arī tā interjers, pārdevēju izskats un attieksme pret pircēju. Pie kasēm pircēji var iepazīties ar preču atgriešanas noteikumiem un citiem īpašajiem piedāvājumiem. Kad veikala apmeklētājs ir veicis pirkumu, pārdevēji reizēm ievieto maisiņā reklāmas materiālu, kas tiek iedots līdzi pircējam.
Noslēgumā vēlētos piebilst, ka šī ekspedīcija lika man pievērst vairāk uzmanības veikala videi, kurā lielākoties mēs pavadām laiku neievērojot dažādos stimulus un trikus, kuri ir izvietoti priekš patērētājiem, lai veicinātu preču noietu. Bija interesanti pastaigāties pa veikaliem neko nenopērkot, jo, manuprāt, tas ir vienīgais veids, kā palikt apkārtnes pazinošam un neieslīgt parastajā patērētāju apmātībā.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju sabiedrība Latvijā. Ekspedīcija uz lielveikalu”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/893737

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties