Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:621156
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.11.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Rubbermaid has not been performing well despite two rounds of restructuring. Costs were reduced, but analysts wanted to see unit volume growth that will push up profits. At the same time, customers were complaining that Rubbermaid does not provide adequate supply of their products and no prompt shipping. Upon the acquisition by Newell, Rubbermaid's problem of being lousy shippers and not being able to meet service requirements will be reduced. Newell is well-known for its prompt and efficient shipping and ability to meet retailers demand. Other than the ability of reducing costs through centralization of many of its administrative functions, Rubbermaid will also be able to gain more power over the major retailers through Newell's efficient distribution system and thus command higher prices over Rubbermaid's competitors.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Newell Strategy”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/621156

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties