Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,05 (14%)
Cena ar atlaidi*:
6,44
Pirkt
Identifikators:440242
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lastly, Newell Company routinely reached within the acquired companies to share what Newell perceived to be a BKM; Newellization. Even if proven successful financially through a track record (which they did not), Newellization counteracted the intent to increase profits through premium margins. Premium profits can be derived as a symptom to the real value of the supplier; intangible offerings between supplier and buyer within a relationship. As a stand alone company with a culture and philosophy to meet customer needs and most importantly customer specifications, these relationships were destroyed through Newellization. Change can mean good business and extremely positive but only as positive as perceived by the customers. Some of the target companies Newell acquired were in a state of poor quality such as the case with Rubbermaid. The strategy here for acquisition made the worst sense of all. Already alienating their customers through poor shipping operations, the perception grew to that of a belief of complete failure. By the time Newell acquired Rubbermaid, the symptoms of the problem already spread to this failing belief in the core of Rubbermaid.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,08 €
Materiālu komplekts Nr. 1264337
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Newell Corporation. A SWOT Analysis and the Newell Rubbermaid Corporation”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/440242

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties