Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Neverbālā un akustiskā komunikācija. Mūzika un reklāma

     

    Eseja2 Mūzika

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:525576
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

„Reklāma ir jebkura ražotāja vai patērētāja vēršanās pie potenciālā patērētāja ar informāciju par savu preci, jebkura apmaksāta preču un pakalpojumu netiešo pārstāvju forma, kā arī pazīstamu sponsoru ideju tālāka virzīšana.”1
Reklāmas funkcijas ir izplatīt informāciju par preci, tās labajām īpašībām, iespējām, kā arī tirdzniecības vietu kā arī reklāma mudina patērētājus izmēģināt piedāvāto preci un, ja tā jau vienreiz iegādāta, pirkt to atkārtoti, veicināt preces pieprasījumu un palielināt preču zīmes popularitāti un uzticamību.
Ļoti lielu nozīmi reklāmā ieņem mūziku. Ar tās palīdzību ir iespējams piesaistīt vēl vairāk cilvēku. „Mūzika kalpo kā vispārējs reklāmmateriāla galamērķis vienā vai vairākās atsevišķās ražotspējās. Priekš rezultāta tiek izdalīti seši galvenie veidi kā mūzika var veicināt reklāmas efektivitāti. 1)sarīkojums; 2) struktūra/nepārtrauktība; 3)neaizmirstamība; 4) liriska valoda; 5) mērķa nospraušana; 6) autoritātes izveidošana un nostiprināšana.”
Laba mūzika var veicināt reklāmas efektivitāti vienīgi padarot to atraktīvāku. Laba mūzika piesaista klausītājus. Vēsturiski mūzikas izmantošana reklāmās radīja agrīnos varietē, kur mūzika kalpoja kā konfekšu pārdošanas veids stāstījuma formā tirdzniecības pārdošanas vietās. Mūzika piesaistīja klausītāju uzmanību un atskaņoja reklāmu bez liekiem traucējumiem.
Reklāmām ir ļoti daudz priekšrocības. Tā sniedz informāciju par cenām, par noteiktu preču un pakalpojumu pilnveidošanu un jaunām precēm.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,05 €
Materiālu komplekts Nr. 1112388
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Neverbālā un akustiskā komunikācija. Mūzika un reklāma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/525576

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties