Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:455968
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

UNESCO's Division of Arts and Cultural Enterprise would like to introduce the first in its series of tools for the use of Global
Alliance members, designed to help them effectively promote cultural industries. Those engaged in cultural industries, above all in
running or planning for the growth of micro and SMEs, have an urgent need for information, both on the practical aspects of their
enterprise and on the broader outlook for the industry within which they are working. This need has not hitherto been well met, either
because it involves independent global analysis or conversely attentiv…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,53 €
Materiālu komplekts Nr. 1280700
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Music industry analysis”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/455968

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties