Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,99 (18%)
Cena ar atlaidi*:
4,50
Pirkt
Identifikators:298254
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.07.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  INTRODUCTION   
1.1.  Definitions of marketing   
1.2.  Public goods   
1.3.  Marketing in not for profit organisations   
1.4.  The social market   
1.5.  Why market   
2.  SEGMENTATION   
2.1.  Types of market   
2.2.  Responses to segmented markets   
2.3.  Product & service development   
MARKETING MIX   
3.1.  Product   
3.2.  Price   
3.3.  Promotion   
3.4.  Place   
3.5.  People   
3.6.  Physical evidence   
3.7.  Process   
4.  MARKET RESEARCH   
4.1.  Research methods   
4.2.  Internal sources   
4.3.  External sources   
4.4.  Quantitative methods   
Darba fragmentsAizvērt

4.5.Qualitative methods
Interviews with groups or individual representatives of target groups can be useful for probing difficult questions. The decision process, which a family goes through when deciding whether or not to have a family day out and then where to spend it is extremely complex with, may contributory factors. Also, representatives of funding stakeholder groups could be interviewed in order to ascertain funding allocation criteria.
Observation may be used to generate much of the internal data required by the museum such as numbers of visitors or length of queues. More widely this technique could be extended to visiting other museums or other attractions, especially those held up as successful showcases. Much could be learnt from this benchmarking. The ultimate for this type of project being a hosted Disney theme park visit where you are taken behind the scenes to appreciate their customer focused marketing strategy: -
·Incredible awareness coverage (who's never heard of them?), recommendations to peer groups and repeat visits from loyal customers.
·Precise targeting of chosen segments (families with children in a fixed age range).
·Careful consideration of every aspect of the marketing mix.
·Attention to every conceivable detail of service delivery.
And then left to enjoy the result!

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Museum Market Strategy”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/298254

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties