Secinājumi
Digitālajā laikmetā lietas mainās un attīstās ātrāk nekā jebkad agrāk. Daudzas no mūsdienu tendencēm ir savstarpēji cieši saistītas. Jaunās tehnoloģijas veicina jaunu līderu ienākšanu nozarēs, pieprasa specifiskākas kompetences un drošas tehnoloģijas, sociālo atbildību un zīmolu stiprināšanu. Arī nākotnē tehnoloģiju attīstība būs tā, kas lielā mērā noteiks uzņēmējdarbības virzienus visās jomās. Apskatot dažādus pētījumu uzņēmēju vidū parādās arī tāda problēma kā tehnoloģiju un iekārtu novecošana kas būtiski ierobežo uzņēmējdarbības attīstības potenciālu un samazina produktivitāti. No šī visa varam secināt, ka nākotnē lielu daļu tendences aizņems sociālie mediji, attālināts darbs un tikai tie uzņēmumi kuri turpinās attīstīties un augt spēs noturēties šajā konkurēt spējīgā tirgū, jo uzņēmējiem ir jādomā par interneta vietni, zīmola profilu sociālajos tīklos un tiešsaistes mārketingu savos uzņēmumos.
…