Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:345196
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūsu laikmeta cilvēks mīlestību uztver kā spēcīgu pārdzīvojumu, romantiskas jūtas. Cilvēki uzskata, ka mīlēt ir viegli, ja atrasts pareizais objekts, ko mīlēt. Piekrītu Ē. Fromma idejai, ka milzīgu ietekmi uz mūsu uzskatiem par mīlestību ir atstājusi patērētāju kultūra, kurā vissvarīgākais ir pirkšanas kāre un savstarpēji izdevīga maiņa. Būtībā mūsdienu sabiedrībā jebkurš cilvēks tiek uzlūkots kā prece, kura atbilst vai neatbilst konkrētām prasībām. Precei jeb cilvēkam ir jābūt pievilcīgam – īpašības, kuras nepieciešamas, lai kļūtu par pievilcīgu, nosaka attiecīgā laika posma mode, kura attiecas gan uz fiziskām, gan garīgām īpašībām. Mīlestība – tā ir vientulības izbeigšana un pakļaušanās, kas mūsdienu cilvēkam ir ļoti svarīgi. Arī attiecību veidošana ir sava veida pakļaušanās – tā ir vēlme veidot savienību, ģimeni tāpat kā to dara lielākā daļa sabiedrības. Būt vienam nozīmē vientulību, pamestību un neiekļaušanos vispārējā sistēmā. Bieži vien cilvēki ir tik ļoti aizņemti ar bēgšanu no vientulības, ka aizmirst, ko nozīmē pati mīlestība.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1237432
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties