Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
2,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
10,52
Pirkt
Identifikators:173266
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.07.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Movie Marketing
A Report submitted in partial fulfilment of the requirements for the award of Master of Science of the Loughborough University.
November 2004
ABSTRACT
This report was initiated in response to a case study by David Jobber (2004) regarding the 'Promotional Mix Methods' used in Movie Marketing.
Through both qualitative and quantitative research methods this report has discussed the key factors in the launching of a movie successfully, the efficiency and cost effectiveness of the different promotional vehicles used in the launching of blockbuster movies, the r…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,52 €
Materiālu komplekts Nr. 1295558
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Movie Marketing”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/173266

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties