Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:769956
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

It is commonly accepted that marketing strategies play very important roles in most international organizations. Some believe that a company which plans to expand its business and want to be a successful international firm should have very effective marketing strategies. As a number of writers (John, Letto-Gillies, Cox and Grimwade 1997, Ketelhohn 1993, Johnson and Scholes 2002) have pointed out, international marketing strategy is concerned with making important policy decisions affecting the long-time direction of the company. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,26 €
Materiālu komplekts Nr. 1297589
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Modifying Marketing Strategy for Different World Markets: How Do Multinational Companies Approach This?”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/769956

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties