Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:756565
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Executive Summary    1
1.  Introduction    1
2.  Generic and product markets    2
3.  Segmenting dimensions of the dive market    3
3.  Psychographic and Geographic segmenting dimensions    4
4.  Market Opportunities and Repositioning    6
5.  Recommendations and Conclusions    7
6.  References    8
Darba fragmentsAizvērt

Mike Ball could also partner up with an internationally renowned diving equipment manufacturer to release its own
Mike Ball product line of diving gear. In return Mike ball could develop and test new equipment. This product range could be sold aboard or help to promote his brand name through retail stores.
5. Recommendations and conclusion
Our first recommendation for Mike ball would be to develop a customer loyalty card. Discounting is a way to build close relationships with customers and the cost of this sort of discounting far outweighs the cost of finding new customers. The card could work by accumulating points which lead to a free trip or a discount of each successive trip booked.
Referring back to our previous repositioning opportunity of creating a new company to attract a middle class economic status we want to give some warning: Mike Ball has worked hard to build a name with quality, professionalism and five stars. We would advise them that any cheaper holidays, or "kid friendly" programs be separated, thus protecting the elitist high income professional divers who have a strong reason for choosing MBDE, as discussed above.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,58 €
Materiālu komplekts Nr. 1303054
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mike Ball Dive Expeditions - The Marketing Concept”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/756565

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties