Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:568554
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Izaugsmes iespējas uzņēmuma ir atkarīgas no darba procesā gūtajām zināšanām un veiktajām apmācībām. Profesionālā izaugsme tiek veicināta, plānojot dažāda līmeņa darbiniekiem atbilstošas apmācības, balstoties uz darbinieku ikgadējo novērtēšanu, kā arī nozīmējot viņu veikt sarežģītākus un netipiskus uzdevumus, aizvietojot augstāka vai tāda paša līmeņa darbiniekus. Šajā uzņēmumā komunikācija ir viens no darbinieku motivējošiem faktoriem, piemēram, ir izveidots programmas ieviešanas pasākumu plāns, kurā ietvertas darbības un pasākumi, sasniedzamais rezultāts, atbildīgā persona un termiņš.
Nobeigumā gribētu teikt, ka cilvēku dzīves ir vērstas uz to, lai apmierinātu noteiktas vajadzības. Un lai motivētu darbiniekus sniegt nedaudz vairāk, ir jācenšas radīt darba apstākļi (visplašākajā nozīmē), kas nodrošina pēc iespējas vairāk iespēju apmierināt pēc iespējas vairāk personīgo vajadzību. Jo vairāk vajadzību darbs var apmierināt, jo motivētāka būs komanda. Jo augstāku apmierinājumu iespējams sasniegt, jo motivētāki komandas dalībnieki būs. Un jo tiešāka saite starp labu sniegumu un vajadzību apmierināšanu, jo apmierinātāki darbinieki būs.
Bet der atcerēties, ka jebkurā laika brīdī katram būs kāda prioritāra apmierināma vajadzība (kura tieši, ir atkarīgs no pašreizējajiem apstākļiem un izjūtām). Un šī prioritārā vajadzība būs tā, kas darbiniekus tajā brīdī visvairāk motivēs. Dažādiem komandas locekļiem būs dažādas prioritārās vajadzības. Un kāda konkrēta indivīda vajadzība var arī nesaglabāties – dažos gadījumos tā var mainīties pa dienām vai pat pa stundām. Lai darbiniekus varētu motivēt individuāli, viņi ir jāpazīst, jāzina, kādas ir katra personīgās vajadzības un kas konkrēti katram no cilvēkiem darbojas kā primārais motivātors.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,34 €
Materiālu komplekts Nr. 1248071
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mēs visi esam motivēti un labprāt vēlamies tikt slavēti (Cicerons)”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/568554

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties