Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:479647
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Company Introduction
Mercedes Benz is firmly established as an independent brand within one of the world's leading car companies- DaimlerChrysler AG. DaimlerChrysler is a product of Daimler and Chrysler companies. Daimler motor company however came into existence as a result of the creation of a recognized internal combustion vehicle by Gottlieb Daimler. Daimler Chrysler's strategy rests on four pillars: global presence, strong brands, broad product range, and technology leadership-Daimler being the first man to create a recognized internal combustion vehicle and the first to incorporate a practical transmission system. The company has a super network that ensures the flow and exchange of information from various departments within and between the company and it's strategic partners.
Competitive Forces
The strength of the competitive forces in an industry determines the degree to which this inflow of investment occurs and drives the return to the free market level, and thus the ability of firms to sustain above-average returnsThe five competitive forces-entry, threat of substitution, bargaining power of buyers, bargaining power of suppliers, and rivalry among current competitors-reflect the fact that competition in an industry goes well beyond the established players. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,53 €
Materiālu komplekts Nr. 1278040
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mercedes Benz: Competitive Forces”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/479647

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties