Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:283151
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

Visi mediji savu aktivitāti priekšvēlēšanu laikā sāka jau jūnija beigās, bet īpašu aktivitāti tie izrādīja tieši pēdējā nedēļā pirms vēlēšanām. Tad arī vēlētāju uzmanībai tika piedāvātas partiju programmas, deputātu saraksti, partiju vadošie kandidāti. Ar politiskajām reklāmām mēs varējām saskarties ik uz soļa. Politiķu sejas Rīgā bija uz sabiedriskajiem transportiem un to pieturām, uz reklāmu stabiem un afišu stendiem. Pastkastītes bija pārpildītas gan ar partiju avīzēm, kurās tiek slavinātas partiju vēlēšanu apvienības - balsojiet par mums, tad strauji likvidēsies krīze, samazināsies bezdarbnieku skaits un iestāsies vispārēja labklājība, labi ātri Latvija kļūs par pārticības, laimes zemi. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mediju loma pēdējā priekšvēlēšanu nedēļā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/283151

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties