Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:662370
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.09.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šajā darbā apskatīšu medijus kā ideju tirgus un sabiedrības interešu paudējus. Ir skaidrs, ka mediji pilda ļoti svarīgas funkcijas demokrātijā un viena no šīm funkcijām tad arī ir sabiedrības viedokļa paušana.
Pionieri šajā jomā ir ASV mediju tirgus un politiskā sistēma. ASV Augstākā tiesa ir izteikusies, ka ideju tirgus neesamība patiesībā galu galā tiks pārvarēta, jo daudzi viedokļi tiks sadzirdēti. Mūsdienās balss kakofonija (vairāku balsu, ideju sajaukums) ideju tirgū bieži vien apmulsina ne-ekspertus vairāk nekā izglītotos.
Problēmu vēl aktuālāku rada neitralitātes norma, kas skar žurnālistus. Šī norma kavē un nepieļauj izklāstīt potenciālajai auditorijai, kur “patiesība” ir meklējama. Lieta tāda, ka ziņas plūst ar ekspertu komentāriem, kas bieži vien ir diametrāli pretēji. Tas rada problēmas cilvēkiem, kas nav īpaši zinoši un izglītoti, jo tie nevar spriest un paust savu viedokli par kādu kompleksu politisku jautājumu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties