Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:200801
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Masu informācijas līdzekļiem (MIL) – TV, presei, radio un galvenokārt internetam - politikā ir ļoti liela loma - arī ne velti tie tiek dēvēti par ceturto varu. MIL jeb masu mediju oficiālais uzdevums ir informēšana, iegūtās informācijas komentēšana un vērtēšana, taču rodas to nozīmes blaknes, un arī tie spēj veidot sabiedrības viedokli un pat ietekmēt valsts pārvaldi un politiskos procesus.
MIL jeb masu mediji vāc, sagatavo un izplata informāciju saskaņā ar likumiem. Masu mediji nodarbojas ar varas uzraudzīšanu, analīzi un kritiku sabiedrības interesēs. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,78 €
Materiālu komplekts Nr. 1318118
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Masu informācijas līdzekļu (MIL) loma politiskā procesa veidošanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/200801

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties