Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:674347
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Māsai jebkurā gadījumā ir jābūt arī pedagoga īpašībām, neatkarīgi no tā, vai viņa strādā par pasniedzēju jebkurā veselības aprūpes iestādē, vai veicot pacientu izglītojošo darbu strādājot konkrētā nodaļā. Māsa gadu gaitā strādājot gūst pieredzi konkrētā jomā un līdz ar to spēj izvēlēties un izvērtēt to, ko būtu nepieciešams pacientam iemācīt. Cilvēki ir dažādi, mācīšanās process nekad nav vienāds un arīdzan viegls. Lai optimāli nodotu zināšanas katram pacientam pašam aktīvi jāiesaistās mācību procesā, tādējādi nekļūstot tikai par pasīvu informācijas uztvērēju. Sadarbība ar labu māsu- pedagogu var mazināt pacienta nemieru, uztraukumu un, ja nepieciešams arī sāpes, kuru remdēšana būtu noteikti nosakāma par prioritāti. Māsai jāprot arī novērtēt un nodrošināt mācībām atbilstošu vidi, kura ietver sevī gan tīri fizisko apkārtējās vides komfortu(klusums, siltums, miers), gan arī paša apmācāmā pacienta garīgo un psiholoģisko noskaņojumu. Pirms apmācību uzsākšanas noteikti ir jāsagatavo konkrēts mācību plāns un visi nepieciešamie materiāli. Pirms apmācību sākšanas jāuzsver, ka katram apmācāmajam jābūt pašam atbildīgam par savu

mācīšanos un tās rezultātiem. Jāatceras to, ka pieaugušie attiecina to, ko viņi mācās, uz jau zināmām lietām. Ieteicams iepazīties ar apmācāmo iepriekšējām zināšanām un sniegt piemērus, kurus tie saprot, ir spējīgi apgūt un izpildīt prasības. Tempa maiņa un
apmācību tehnikas maiņa palīdz novērst garlaicību un nogurumu. Pieaugušajiem ir dažādi mācīšanās veidi. Piemēram - daži pieaugušie uztver informāciju konkrēti un
praktiski, koncentrējoties uz detaļām. Citi saprot informāciju vispārēji, veidojot sakarības un iespējamības, un dod priekšroku vispārīgam attēlam, nevis detaļām. Tādejādi mācīšanās procesa norisei ir jābūt individuālai un izvērtētai. Māsas kompetencē ir izvērtēt, ko ir svarīgi iemācīt, vai kādas iemaņas nepieciešams apgūt, bet vēl svarīgāk ir nodrošināt pacientu ar rakstisku instrukciju, kurā īsi aprakstītas apgūstamās iemaņas un pārliecināties, ka paciets tās saprot un spēj izpildīt. Tālāk jau ir nepieciešamība strādāt mājās un tikt patstāvīgi ar īpašajām problēmām galā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Māsu filosofija - māsas pedagoga apraksts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/674347

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties