Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:645589
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Nepieciešams ir zināt savu mērķi, kurš tiek izveidots pēc noteiktiem kritērijiem: tiem jābūt noteiktiem, mērāmiem, pieprasītiem, reālistiskiem un izpildāmiem noteiktā laikā. Mārketinga stratēģijai jābūt segmentētai, jāuzzina kāds ir patērētājs, jābūt mērķiem, jāpozicionē produkts, jāizveido dažādas stadijas attīstībai, jāsaprot vai viss integrējas, kanāli, ar kuriem sasniegs auditoriju. Mārketingā tiek ļoti sīki izpētīts potenciālais pircējs un tas kā ir jāpārdod noteiktais produkts, lai tas tiktu pirkts veiksmīgi.
Mārketinga instrumenti iekļauj sevī: reklāmu, tirgus pētniecību u.c. Reklāma tiek izveidota pēc iepriekš veiktiem pētījumiem par auditoriju noteiktajam produktam, tā tiek pasniegta caur dažādiem kanāliem, lai saņemtu lielāku auditoriju, tādā veidā sekmējot sava produkta pārdošanas iespējas. Tirgus pētniecība ir tirgus identificēšana, tā izmērs un citas iezīmes, produktu pētniecība (kam patērētājs dod priekšroku), patērētāju pētniecība (motivācija un pirkšanas ieradumi).
Būtībā, apskatot abas stratēģijas var saskatīt mazas līdzības, taču tām ir dažādi mērķi un, veidojot to plānus, ir noteiktas atšķirības, izpēte un pielietotie instrumenti tiek mērķēti uz dažādiem virzieniem.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,95 €
Materiālu komplekts Nr. 1351440
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikācijas un sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojuma atšķirības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/645589

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties