Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:625078
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

MARKETING STRATEGIES OF A SUPERMARKET CHAIN
Chwastowicz Bart"omiej
Nr. ID 1509/K
Introduction.
In 1963, Carrefour invented the hypermarket1 concept and opened the first store of this type in France. Carrefour now serves more than 2 billion clients per year in its more than 9,000 stores, which are present in more than 26 countries spread across 3 geographic zones. The supermarket chain employs more than 240 thousands2 people. The group also operates, directly or via franchise. There are 1078 supermarkets under the signs of Champion, Stock, and Marché Plus. Moreove…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,78 €
Materiālu komplekts Nr. 1276209
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Marketing strategies of Carrefour in Poland”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/625078

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties