Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Marketing Research - Kudler Fine Foods - Justify the Importance of Marketing Research in the Development of Kudler Fine Foods - MKT/421

     

    Eseja1 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:518741
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kudler Fine Foods is a Southern Californian specialty gourmet food store. It has currently three locations with the plan to open the fourth location in the near future. The stores offer the finest food and the best ingredients to upscale customers in order to provide a one stop shopping for an excusive home cooked meal. Kudler Fine Foods has experienced a significant growth and is now focused on expanding the services through its new marketing strategies.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,21 €
Materiālu komplekts Nr. 1301733
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Marketing Research - Kudler Fine Foods - Justify the Importance of Marketing Research in the Development of Kudler Fine Foods - MKT/421”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/518741

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties