Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:619811
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

INDUSTRY PROFILE
The Soaps and Detergents Industry is characterised by a number of small scale manufacturers at one end of the spectrum and large MNC's at the other end. Like many other countries in the world, two players dominate the Detergents market with the rest being small or marginal players in the overall market. In India, as seen in the pie chart, the detergents market is dominated by Nirma and Hindustan Lever. The market for Soaps and Detergents has increased manifold with changing lifestyles, growing purchasing power, increased awareness about personal hygiene, responsiveness of the consumer to brands offering superior value and the spread of audio-visual media.
Fabric Wash Industry in India is characterised by (like any other non-durable product category in India) low per capita consumption and substantial potential in rural market ( in terms of category penetration and per capita consumption ). Per capita consumption of fabric wash products in India is just 3.2 kg, which is very low compared to developed and some developing countries.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1299873
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties