Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,93 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,56
Pirkt
Identifikators:872721
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Action plan
*The two A-330-200 delivered recently are planned to be utilized for expansion into Asia.
*Together with the ministry of transport Malaysian airlines should work in tandem and secure additional traffic rights required penetrate new growth markets in Australia, Indochina and Philippines.
*To develop and strengthen arrangements with partner airlines to form code sharing alliance.
*High profile international events in the field of art and sports should be sponsored jointly with Malaysia Tourism promotion board (MTPB). Special discounted packages for the passengers should be introduced who want to participate in such events.
* Introducing new ideas which gain customers confidence like new version of in-flight announcement text and other enhancements for e.g. video and audio programmes with monthly programme change and jukebox functionality.
*The food and beverage department should be completely disposed off or many new ideas should be introduced like introduction of noodle service, light supper, extended beverage list and multi cuisine menu.
Contribution of e-Marketing
With majority of population now online, the internet has become one of the most powerful marketing tool available for business of all sizes. As in the case of MAS ,it 85% of business comes from travel agent,50% comes though the CRSs therefore it incurs an average cost of US$ 3.80 and rest comes through MAS's own network(KOMMAS).
With e-marketing MASs can provide airline tickects through credit card over the internet and the customer will be offered insurance through dedicated independent Financial advisors.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,73 €
Materiālu komplekts Nr. 1276188
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Marketing Plan for Malaysian Airlines”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/872721

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties