Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:395810
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Summary of Marketing Myopia
Theodore Levitt's work clearly lacks the sign of myopia; it is an early recognition of a phenomenon within most of the industries. Although, at the time, when this article was written, generally accepted marketing strategies and the idea of marketing mix were known to management, sales and marketing often got confused as the same method to distribute goods to consumers. Industries near-sightings stopped them to recognize the market's need. Managers kept producing the same product regardless to the change of customer needs, and try to sell them on the market. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,28 €
Materiālu komplekts Nr. 1301732
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Marketing Myopia - MKT/421”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/395810

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties