Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:786500
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.05.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Even though Haier has made great achievement in the US market, there is still some room in marketing tactics for Haier to improve.
Haier should develop new type of refrigerator such as Internet refrigerator and multi-functional refrigerator. Only done by this, can Haier conquer the frontier of refrigerator industry and induce customers to purchase Haier's product attributed to Haier's refrigerator being the most advanced. A company cannot keep or increase market share unless it continuously provide customers new products to satisfy customers' further demands.
Now that Haier has become an important role in American refrigerator market, Haier should adjust its original pricing policy. Haier should gradually transform to adopting marketing-orientated pricing method. In the long run, this is helpful for Haier to root into the US market and to avoid price war because Haier does not have enough strength to fight with its stronger rivals.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties