Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:794338
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Introduction   
2.  Primary Keys to Marketing Effectiveness   
a.  Identify the Target Audience   
b.  Provide Customer Value   
c.  Listen to the Experts   
d.  Establish and Maintain Customer Loyalty   
3.  Discussion on the ways you can measure marketing effectiveness   
4.  Discussion on the Importance of Integration and recommendations to create/promote it   
5.  Evaluation of the Marketing Effectiveness of UGS   
Darba fragmentsAizvērt

7. Summary and Conclusion
Every effective marketing plan will be built upon the premise of readily attainable goals, specific marketing objectives, and a method of implementation. Each of these attributes is a result of effective market research. There is no single best marketing plan for all situations. The environment and demographics may be different, the situation and timing may be inappropriate, and all factors can change during the course of the research of the implementation of the marketing plan. It is best to establish and follow a roadmap of (a) identifying a target audience, (b) listening to the experts, (c) provide customer value, and (d) establish and maintain customer loyalty. However, be prepared to navigate around trouble. A key component of any marketing plan is the ability to recognize when results begin to waver from forecasts, and determine the appropriate time to take corrective action.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,53 €
Materiālu komplekts Nr. 1265311
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Marketing Effectiveness”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/794338

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties