Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,33 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,66
Pirkt
Identifikators:672855
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

INTRODUCTION
Ingvar Kamprad, a Swedish catalogue king, founded IKEA in 1947. IKEA is an acronym for his name, the farm and hometown, Elmtaryd, Agunaryd. IKEA has evolved over the years and has developed into a unique concept offering affordable quality home furnishings within numerous stores scattered across the globe. IKEA is guided by a corporate philosophy spelled out in the founder's quasi-religious book 'Testament of a Furniture Retailer' .
IKEA emphasizes on responding to the home furnishing needs of people throughout the world, it even changes some of its designs to suit the differ…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,95 €
Materiālu komplekts Nr. 1256244
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Marketing Concept in Practice at IKEA”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/672855

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties