Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,72 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,27
Pirkt
Identifikators:103893
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Veiksmīgai uzņēmuma konkurences stratēģijai nepieciešams samazināt nozares konkurences ietekmes un jāizmanto par labu sev konkurences spēki izdevīgos brīžos nozares izmaiņu laikā. Riskus vislabāk nosaka konkurences spēku analīze un paaugstinot konkurētspēju iespējams palielināt uzņēmuma peļņu. Uzņēmumam, lai veiktu individuālas pieejas stratēģiju, nepieciešama patērētāja spēka virzīšana.
Konkurence savā būtībā ir strukturēts instrumentu kopums, nevis tikai atsevišķi savstarpēji konkurējoši uzņēmumi. Šis instrumentu kopums atrodas patstāvīgā mijiedarbībā ar citiem faktoriem un savā starpā. Konkurences spēku analīze ir ļoti nozīmīga, lai izvēlētos atbilstošo stratēģiju uzņēmumam.
M. Portera pieci spēki noteikti ir tas uz kā balstīt uzņēmuma stratēģiju, bet tas noteikti nav pietiekami. Veiksmīgai uzņēmuma stratēģijai nepieciešams ņemt vērā arī citus faktorus, kas nav tikai ārējās ietekmes faktori, bet gan arī iekšējās vides faktori, kā mārketinga stratēģija, personāla vadība, ekonomiskā politika u.c. Iekšējās vides ignorēšana neļautu uzņēmumam ilgstoši noturēties nozarē, bet tikai uzsākt to veiksmīgi. Iekšējo faktoru nozīmīgums ir tik pat liels cik ārējo faktoru nozīmīgums, kas sevī ietver konkurences analīzi. Abi šie faktoru kopumi nevar darboties atdalīti viens no otra, bet gan mijiedarboties kopēja mērķa sasniegšanai.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,12 €
Materiālu komplekts Nr. 1383117
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Maikls Porters "Konkurences stratēģija - tehnikas industriju un konkurentu analīzei"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/103893

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties