Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:519963
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Cik bieži gan nav nācies dzirdēt un pašam lietot izteicienus: “ Nu ko tu dīdies, sēdi taču mierīgi!”, “Atkal tu esi pazaudējis savu burtnīcu!”, “Ātrāk raksti, tūlīt būs zvans!”, “Klausies uzmanīgāk!”, “Atkal saķēpāta burtnīca!”, ”Turi zīmuli pareizi!”. Un mūsu pedagoga profesionalitāte bieži vien nespēj pieņemt to, ka mazais cilvēkbērns to visu nedara mums par spīti, ka viņš tāds vienkārši ir un mēs esam tie, kuriem vajadzētu censties pirmajiem saprast šo bērnu un viņam palīdzēt saprast mūs. Kad esam kārtējo reizi dzirdējuši vai paši teikuši kādu no līdzīgām frāzēm un pie sevis nodomājuši, ka tas jau viņam nepalīdzēs, kad skolēnam ar attīstītu intelektu esam ielikuši zemāku vērtējumu sasmērētās burtnīcas, neuzmanības kļūdu vai nepabeigta darba dēl, tad esam sastapušies ar mācību traucējumiem.
Nav viegli izprast mācīšanās traucējumu būtību, jo saskaroties ar tiem, nākas konstatēt, ka tie ir ļoti daudzveidīgi un to izpausmes ir daudzšķautnainas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1123171
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties