Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:262390
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.07.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Apple un Samsung lojalitāte
21.gadsimts ir tehnoloģiju laikmets, kurā dažādām ierīcēm ir milzīga nozīme mūsu ikdienā, bez tām tā vairs nav iedomājama. Viena no ievērojamākajām cīņām šajā nozarē ir starp Apple un Samsung kompānijām, kuras cenšas iekarot pirmo vietu pārdotāko viedtālruņu jomā. Katru gadu iznāk jauni pētījumi par klientu izvēli noteiktajam zīmolam un par to, cik lojāli ir klienti pret noteikto uzņēmumu. Piemēram, 2017. gadā Business Insider un Statista veica pētījumu, kurā tika pierādīts, ka Apple uzņēmuma klienti ir lojālāki nekā Samsung klienti. Savukārt, 2018. gadā Digital Trends veica pētījumu un pierādīja, ka tieši Samsung klienti ir lojālāki. Šie pētījumi liecina par mainīgo tendenci un strauji augošajā informācijas tehnoloģiju laikā arī klientiem ir plaša izvēle savam pirkumam, tādēļ uzņēmumi cenšas veidot savus zīmolus un produktus maksimāli pievilcīgus patērētājiem. Esot klientu centrētā biznesa pasaulē, starp uzņēmumiem notiek nemitīga cīņa par katru klientu, veidojot dažādas lojalitātes programmas.
Operētājsistēmas Android un iOS ir nepārtrauktā cīņā un klienti paliek lojāli tieši vienai no tām, tomēr ir vērojama arī tendence, pārslēgties uz citu, ja tajā iespējamas darboties ar jaunām un jaudīgām aplikācijām. Tieši aplikācijas un to bezmaksas pieejamība bieži vien klientus padara lojālus Android, kura lielākais pārdevējs ir Samsung. Tas nozīmē, ka lojalitāte saistās uz zīmola tendence attīstīties tehnoloģiju jomā un nemitīgi pilnveidoties. Šeit gan priekšā izvirzās iOS operētājsistēma, jo tieši Apple ir tas, kas pirmais izlaiž uzlabojumus, kurus tālāk pielāgo pārējie viedtālruņu zīmoli. Apple nosaka tendenci.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties