Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:959502
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pirms sabiedrisko attiecību programmas īstenošanas uzsākšanas, sabiedrisko attiecību speciālistam jāveic mērķauditorijas(-u) analīze. Mērķauditorija nav tikai cilvēku grupa, tā ir tādu cilvēku grupa, kurus vieno kopīgas intereses vai/un rūpes par kādu jautājumu.
Mērķgrupas var tikt iedalītas pēc dažādiem principiem, piemēram, pēc lomas (nodarbošanās, ģimenes stāvoklis, u.c.), pēc sociāli ekonomiskā stāvokļa (mājokļa cena), pēc demogrāfiskajiem datiem (vecums, dzimums), pēc ģeogrāfiskajiem un psihogrāfiskajiem datiem, informētības un ieinteresētības, pēc dzīves stila u.c. Taču ir svarīgi nošķirt atšķirības starp to, kas ir sabiedrība un kas ir tirgus. Sabiedrības locekļi identificē kopīgu problēmu, tāpēc vēršas pie organizācijas, lai rastu risinājumu, bet tirgus auditorija ir iedzīvotāju segmenti, kas palīdz organizācijai sasniegt kārotos mērķus.
Džeimss Grunigs (James Grunig) ir iedalījis sabiedrību 4 dažādās grupās - nesabiedrība, latentā sabiedrība, zinošā sabiedrība un aktīvā sabiedrība. Nesabiedrība ir tie cilvēki, kas ar problēmu tiešā veidā nesaskaras, latentā – cilvēki, kas neapzinās savu saistību ar konkrēto problēmu, zinošā sabiedrība – cilvēki, kas apzinās saistību ar problēmu, bet nav sazinājušies ar citiem iesaistītajiem, taču mirklī, kad viņi nodibina kontaktus, tie kļūst par aktīvo sabiedrību.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1111284
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties