Ir pierādīts, ka motivēšana ir viens no efektīvākajiem veidiem kā panākt kvalitatīvu darba izpildi. Ar motivācijas palīdzību darbinieki kļūst ieinteresēti veikt attiecīgo darbu. Veicot pareizu motivāciju ieguvēji būs gan darbinieki, gan vadītāji, tāpēc ir jāizanalizē pēc kā darbiniekam ir nepieciešamība, vai tas ir kāds algas pielikums, vai specializēti kursi, vai atvaļinājums, bet varbūt var iztikt ar uzslavu. Dažreiz tie mazākie darbi spēj paveikt daudz ko vairāk. Jādod zināmu darbiniekam kādas ir robežas motivācijai, jo ar katru reizi cerības augs, pastāvēs lielāka iespējamība par vilšanos, bet ja darbinieks zina, kas ir sagaidāms, tad nerodas pārpratumi. Līdzdalības vadīšanas stilā stimulējošā metode, kas, manuprāt, strādātu visefektīvāk ir patstāvīgā stimulēšana. Par cik notiek nemitīga komunikācija vadītājam ar darbiniekiem, tiek uzklausīti padomi, viedokļi un idejas, lai motivētu sniegt šīs vērtības, par izrādīto interesi kompānija patstāvīgi sniedz noteikta veida atlīdzību. Vai tas tiek izsniegts prēmijās vai punktos u.tml.. Šis motivācijas veids ir aktuāls organizācijās, kas vēlās ieviest patstāvīgas stimulēšanas avotus, kas tiktu uztverti reāli. Es neuzskatu, ka negatīvas stimulēšanas metodes ir jāaktualizē, ar iebaidīšanas metodēm nevar panākt pozitīvu rezultātu un saglabāt patīkamu kolektīva atmosfēru. …