Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:168062
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion
Southwest Airlines has over 2100 flights per day, they carry over 44 million passengers a year, and they are the fifth largest airline company in America (Southwest Airlines, 2004). In this paper we analyzed the SWOTT analysis (Bateman and Snell, 2003) factors that influenced the organizational strategic planning process at Southwest Airlines, which has helped them grow and become the most profitable airline in America (Barrett, 2004). Our analysis included the strengths within marketing strategies like low cost airfare (WNEC, 2000), great customer service (Parasurama, 2003), and their rapid rewards program (Southwest, 2004). We also analyzed their weaknesses in offering no first class air services (WNEC, 2000), their internal opportunities pertaining to their employee incentive program, threats within their market pertaining to the loss of business within the Hispanic community (Williamson, 2004), and the trends of their industry that led them into E-business (Southwest, 2004).

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1299119
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties