Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,78 (12%)
Cena ar atlaidi*:
5,71
Pirkt
Identifikators:776924
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Eiropas Savienībā lauku tūrisms ir īpaši nozīmīga nozare.Visā Eiropā lauku tūrisma attīstība strauji pieaug. Kā liecina PTO dati, lauku tūrisma pieprasījumam pēdējo 15 gadu laikā ir tendence pieaugt – dažādās Dienvideiropas un Austrumeiropas valstīs pat līdz 25%. Ar katru gadu pieaug pieprasījums pēc nestandartizēta un individuāla pieprasījuma brīvdienām (kas pretējs masu tūrismam), reģioniem un tipiskiem produktiem, dabas tuvuma – tieši pēc lauku tūrisma produktiem.
Lauku tūrisms nav masu tūrisma produkts, tam atbilst mērķa tirgus. Lauku tūrisma uzņēmumu klientiem var būt ļoti dažādas vēlmes – gan pilnīgs miers un klusums vientuļā brīvdienu mājā, gan arī – aktīva atpūta ar dažādām izklaides iespējām, tāpat – prasības pēc pieticīgas cenas.
Arī Latvijā lauku tūrisms ir viens no perspektīvakājiem tūrisma veidiem, pastāvot kā viens no risinājumiem lauku reģionu labklājības celšanā un vides sakārtošanā.
Pēc definīcijas, kas ir izmantota Latvijas lauku tūrisma attīstības mērķprogrammā lauku tūrisms ir tūrisma veids, kas ietver kā atpūtas, tā izziņas tūrisma elementus un norisinās lauku teritorijās un balstās uz maziem vai vidējiem uzņēmumiem. Lauku tūrisma produkts ir jebkura prece, maksas vai bezmaksas pakalpojums, produkcija, cilvēka darbības radītās bagātības, vērtības un apstākļi vai to kopums, kam piemīt reāla patēriņa vērtība un kurus tūrisma un citu tautsaimniecības nozaru uzņēmumi un organizācijas ražo, izveido vai pielāgo tūristu interešu un vajadzību apmierināšanai.
Latvijas un Baltijas lauku tūrisma produkta pamatelements ir nakšņošana nelielās naktsmītnēs, kas atrodas lauku teritorijās vai mazpilsētās. Šīs naktsmītnes visbiežāk ir ģimenes uzņēmumi, kam lauku tūrisms ir vai nu pamatnodarbošanās, vai papildus ienākumu avots lauksaimniecībai.
Lauku tūrisma mītnes ir viesnīcas, viesu mājas, zemnieku mājas, lauku un ciemata mājas, kempingi, brīvdienu mājas lauku apvidos un mazpilsētās, kuras uzņem tūristus.
2005. gada nogalē tika veiktā Latvijā iebraukušo tūristu aptauja, kurā tika aptaujāti 1183 respondenti. Svarīgi būtu atzīmēt, ka uz jautājumu par to, ko būtu interesanti Latvijā apmeklēt 27% izvēlējušies atpūtu laukos.Lauku tūrisms kļūst par svarīgu Latvijas tūrisma pakalpojumu sastāvdaļu un vienlaikus palīdz diversificēt tradicionālo lauksaimniecību, kas cieš pakāpenisku lejupslīdi. Galvenā lauku tūrisma mērķa grupa ir vietējais ceļotājs.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Lauku tūrisma pakalpojumu mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/776924

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties