Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:119666
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lasot Latvijas tūrisma mārketinga stratēģiju 2010.-2015. gadam, bija ļoti jāiedziļinās, lai tajā atrastu informāciju par vietējā tūrisma attīstību Latvijā, veidiem, kā Latvijas iedzīvotājus mudinātu ne tikai izvēlēties ārzemju ceļojumus, bet (jo īpaši smagās ekonomiskās situācijas apstākļos, kad mūsu līdzekļi ir stipri ierobežoti) ceļot pa savu zemi, tādējādi gan veicinot ekonomikas attīstību, gan papildinot savas zināšanas par Latvijas dabu, kultūru, vēsturi un tradīcijām. Manuprāt, interneta laikmetā, kad informācija ir tik daudz un visiem pieejama, mūsu zināšanu līmenis par savu valsti patiesībā ir ļoti zems. Vietējais tūrisms ir lielisks veids, kā apvienot patīkamo- atpūtu- ar lietderīgo. No personīgās pieredzes nākas atzīt, ka lielākā daļa no mums Latviju ir apbraukājuši vien skolas ekskursiju laikā, vēlāk aizbildinoties ar laika un naudas trūkumu. Es nevaru dot atbildi uz jautājumu, kā Latvijā veicināt vietējo tūrismu, kādus mārketinga paņēmienus būtu jāizmanto, lai arvien vairāk ģimeņu, draugu grupu, darba kolektīvu vai individuālo ceļotāju iesaistītos tuvākos un tālākos izbraucienos, ekskursijās, pārgājienos un cita veida tūrisma aktivitātes tepat- Latvijā, bet, manuprāt, tam vajadzētu veltīt atsevišķu nodaļu šajā mārketinga stratēģijā. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,22 €
Materiālu komplekts Nr. 1235294
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Latvijas tūrisma mārketinga stratēģija 2010. - 2015. gadam un vietējais tūrisms”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/119666

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties