Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:923180
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Valstis savā starpā vienmēr ir sacentušās par varu, prestižu un slavu. Lai sevi parādītu un gūtu ietekmi, tika celtas pilis, veidoti parki, pasūtīti mākslas darbi un izdaiļotas pilsētas. Mūsdienās to sauc par tēla veidošanu vai brendingu. Tagad konkurence ir vairāk ekonomiskas, nevis militāras dabas, bet mērķi – lielākas iekšējās investīcijas, lielāka tūristu piesaiste un eksporta apjomu pieaugums.
Konkurence ir kļuvusi asāka nekā jebkad agrāk. Pirmkārt, tādēļ, ka visā pasaulē ir pieaudzis konkurentu skaits un otrkārt, augstā tehnoloģijas attīstības līmeņa dēļ.
Globalizācijas būtiskākā iezīme – lielāks kontaktu apjoms arvien vairāk līmeņos ievērojami plašākās darbības sfērās nekā iepriekš. Pilsētas, reģioni un valstis, kas nespēj efektīvi konkurēt, zaudē gan ekonomiskā, gan ietekmes ziņā.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties