Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attieksme pret sabiedrisko attiecību darbu sabiedrisko attiecību darba modeļu kontekstā. SIA "Pure Food"

     

    Eseja3 Sabiedriskās attiecības

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,45 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,04
Pirkt
Identifikators:798540
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tāpēc uzņēmums ir sertificēts atbilstoši ISO 22 000 pārtikas drošības standartam un BRC standarta prasībām.4 Ja sadarbība starp diviem uzņēmumiem ir izvērtusies abpusēji izdevīga, pateicoties veiksmīgajai sadarbībai, tad abi šie uzņēmumi ir ieinteresēti sadarboties atkal un atkal, šajā gadījumā SIA „Pure Food” apliecina savu vēlmi sadarboties ar kompānijām, piegādājot kvalitatīvus un sertificētus produktus, bet kvalitatīvi un sertificēti produkti ir viens no uzņēmuma pozitīvo atsauksmju radītājiem, un pozitīvās atsauksmes no klientiem rada vēlmi sadarboties ar SIA „Pure Food” atkal un atkal.

Secinājumi:
Sabiedriskās attiecības liela nozīme ir tieši ir komunikācijai. Komunikācijas procesa mērķi ir informēt, pārliecināt, motivēt vai arī sasniegt savstarpēju sapratni. SIA „Pure Food” ir izdevies izveidot labu komunikācijas sistēmu ar uzņēmumiem, kam tie piegādā izejvielas, bet, iespējams, uzņēmumam vajadzētu padomāt vairāk par klientiem, kas iegādājas viņu ražotās sulas un ievārījumus mazumtirdzniecības veikalos, tā palielinot savas produkcijas noietu arī Latvijas tirgū.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,34 €
Materiālu komplekts Nr. 1313854
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attieksme pret sabiedrisko attiecību darbu sabiedrisko attiecību darba modeļu kontekstā. SIA "Pure Food"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/798540

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties