Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:363148
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2018.g. - 2019.g.
Darba fragmentsAizvērt

Sarkanā krāsa labi noder produktu, kas asociējas ar enerģiju - dzērienu, automašīnu, sporta piederumu, spēļu ražošanā. Cilvēka ķermenis ir kā afišu stabs, un krāsas, ko izvēlamies, ir kā reklāma, kā vēstījumi, kas ziņo, ko es gribu pateikt un ko saņemt no sabiedrības. Mēs izvēlamies krāsas, kuras mums psiholoģiski pietrūkst, jo katrai krāsai ir sava spēka nozīme.
Analizējot pasaules 100 visizcilāko uzņēmumu logotipus, atklājās, ka gandrīz ceturtdaļa logotipu, bija tieši sarkani. Sarkana ir daudzpusīga krāsa, ko var viegli savienot pārī ar citām spilgtām krāsām, piemēram, dzeltenu vai oranžu, lai dizainam piedotu enerģiskumu, vai ar vēsāku toni, piemēram, zilu, kas līdzsvaros dizainu un piešķirs tam konservatīvāku izskatu.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Krāsu nozīme uzņēmējdarbībā un daudz kur citur”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/363148

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties