Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:243611
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kempinski ir lielākā luksus viesnīcu ķēde Eiropā un tās pirmsākumi meklējami jau 1897. gadā. Dibināta Vācijā, mūsdienās viesnīcu ķēde ir izplatījusies pa visu pasauli - Eiropa, Tuvie Austrumi, Āfrika, Dienvidamerika un Āzija. Kempinski viesnīcas atrodas tādās pilsētās kā Abū Dabī, Pekinā, Berlīnē, Budapeštā, Buenosairesā, Stambulā, Londonā, Sanktpēterburgā, Maskavā, Sanktmoricās un citās. Ietverot bagātas tradīcijas, Kempinski interjera un eksterjera stilistika ir dažādota un variē no vēsturiskas līdz pat avangardam. (Kempinski 2006, ER)

Kempinski savā darbībā veiksmīgi izmanto korporatīvā līmeņa stratēģiju, iesaistoties stratēģiskajā aliansē Global Hotel Alliance. Stratēģiskajā aliansē neskaitot Kempinki ir iekļautas vēl sešas prominentas viesnīcu ķēdes – Dusit Hotels & Resorts, Landis Hotels & Resorts, Marko Polo Hotel group, Omni Hotels, Pan Pacific Hotels & Resorts un Rydges Hotels & Resorts. (Global Hotel Alliance 2006, ER)

Global Hotel Alliance tika izveidota 2004. gadā un pašlaik ir pasaulē lielākā neatkarīgo viesnīcu grupu alianse. Izvēloties palikt kādā no šīs alianses viesnīcām, klienti zina, ka tā būs 4 vai 5 zvaigžņu naktsmītne ar augstākajiem kvalitātes standartiem. Visi septiņi aliansē iesaistītie zīmoli akceptē katra atsevišķā viesnīcu tīkla klientu lojalitātes programmas – Private Concierge (Kempinski), Select Guest (Omni), Advocates (Pan Pacific), Red Fish (Rydges), Tai Pan Club (Marco Polo), Gold Card (Dusit), Landis Card (Landis). Piemēram, klients, kurš regulāri apmetas Kempinski viesnīcās un izmanto tās lojalitātes programmu „Private Concierge”, saņems visas īpašās atlaides un VIP pakalpojumus visās pārējās alianses zīmolu viesnīcās. (Global Hotel Alliance 2006, ER)

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,23 €
Materiālu komplekts Nr. 1124799
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kooperaīivās stratēģijas piemērs Kempinski viesnīcu tīklā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/243611

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties