Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,85 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,64
Pirkt
Identifikators:409591
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.07.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Estētiskā apelācija Nokia galvenā mājas lapa ir balta, zila un melna krāsu shēma un grafisks interfeiss, ko viegli lietot. Nelielas krāsas izmantošana un tīmekļa vietnes mērķtiecīgs dizains palīdz skatītājam ērti un ērti pārlūkot vietni, kā arī bez pārsteidzošiem, sarežģītiem dizainiem vai fantāzijas krāsu shēmām. Viens no galvenajiem uzņēmuma tīmekļa vietnes panākumiem ir tas, cik labi to tīmekļa vietne ir veidota un kādas krāsas izmanto, lai piesaistītu klientus, kā arī potenciālos investorus. Vienkāršība kopā ar gaumīgu krāsu shēmu un rūpīgi plānota dizaina ir panākumu atslēga tīmekļa vietnei.
Principā tas ir visas priekšrocības, kuras var minēt, salīdzinot Nokia mājas lapu ar Apple un Samsung mājas lapām. Pārējie kritēriji ir ļoti līdzīgas Samsung lapai, tomēr tas nenozīmē, ka Nokia mājas lapai ir tāda paša popularitāte un ērtība, jo tos faktorus pirmkārt nosaka apmeklētāju plūsma. Dotā mājas lapa sniedz principā vairumā tikai informāciju par Nokia produktiem nevis par kompāniju, ir tikai īss kompānijas vēsturiskais apskats. Šīs trūkums ir tāpēc, jo Nokia ir dažas mājas lapas vai weblapas. Taču kompānija dala informāciju pēc nozarēm dažādās web lapās. Es uzskatu šo faktu par trūkumu, jo salīdzināmajās konkurentu mājas lapās ir informācija gan par to produktiem, gan par pašu kompāniju, jo žurnālistiem ir primārāka informācija, kura ir saistīta ar pašu kompāniju nevis ar to ražošanas produktiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurentu mājas lapu analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/409591

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties