Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:715281
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Oligopola mārketingu var salīdzināt ar militāru plānošanu, jo vienmēr jāspēj noteikt citu oligopolu pretrakciju uz īstenoto mārketinga aktiviāti. Piemēram, oligopola konkurencē parasti izmanto cenu konkurenci – ja viens uzņēmums pazemina cenu, tad tā pārdošanas apjoms pieaug, bet citu uzņēmumu pārdošanas apjoms samazinās. Atbildot uz šo mārketinga aktivitāti, arī pārējie uzņēmumi samazina cenu, kas savukārt samazina pirmā uzņēmuma peļņu. Šeit būtiski pirmajam uzņēmumam rūpīgi izvērtēt, kāda būs citu uzņēmumu reakcija un kādas būs šīs reakcijas sekas. Situācija oligopolijā ir līdzīga militārai plānošanai, kur pirms lēmuma pieņemšanas jāmēģina noteikt pretinieka darbību un tās iespējamās sekas. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/715281

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties