Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:486875
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Domājams, ka visi no mums - 21. gadsimta cilvēkiem - zina, vai vismaz nojauš ko nozīmē vai kā saprotams vārds „konkurence”! Tātad, konkurence ir pircēju un pārdevēju savstarpēja sacensība par pircējiem, tirgiem, peļņu. Bet vai daudziem ir zināms, ko tad konkurence labu vai sliktu dod, kādi ir tās galvenie veidi, kā viņa vispār tirgū parādās un vai tajā ir arī uzvarētāji un zaudētāji?
Galvenie konkurences veidi ir oligopolā, monopolistiskā konkurence un brīvā konkurence. Ikvienā no šiem veidiem, konkurences cīņa ir dažāda, un dažādas iespējas kļūt par uzvarētāju. Aprakstīšu mazliet par katru no šiem veidiem.
Tātad, oligopolā konkurences situācijā darbojas tirgus, kur valda vairāki lieli uzņēmumi un preces var būt kā vienādas, standarta, tā arī parametros atšķirīgas.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties