Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:347040
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pēc definīcijas konkurence ir neatkarīgu pircēju un pārdevēju savstarpēja sacensība, cīņa tirgū par labākām pirkšanas un pārdošanas iespējām, lielāku peļņu. Konkurence veicina izmaksu samazināšanu līdz ar to tā ir izdevīga patērētājiem, kā arī tā veicina progresiju uzņēmējdarbībā. Konkurence sekmē preču un pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanu un sekmē arī zinātnes un tehnikas sasniegumu ieviešanu ražošanā
Konkurence attīsta ekonomiku jo patērētāja vienmēr ir iespēja izvēlēties preci vai pakalpojumu ar augstāko kvalitāti par zemāko cenu, uzņēmēju interesēs ir savas preces vai pakalpojuma kvalitāti maksimāli uzlabot lai patērētājs izvēlētos tieši viņa uzņēmuma piedāvāto preci vai pakalpojumu.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,06 €
Materiālu komplekts Nr. 1162081
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurence – ekonomiku virzošais spēks”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/347040

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties